01-03-17

Laatste blog op Kostbaar

Deze post staat al een poosje in bewaring en verschijnt automatisch op 1 maart. Dat is de datum die ik eerder in het jaar vastzette om te stoppen met mijn blog Kostbaar. Ik heb andere bezigheden gekregen, die me vrij veel tijd kosten. Leef denk ik in een ander seizoen op dit moment.


Bedankt!
Met deze laatste post wil ik jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor het meelezen en meeleven. Dank je wel voor de reacties op mijn blog, deze vijf jaar! En ook voor de kostbare mails in mijn mailbox. Ik koester ze nog steeds en wens jullie het ALLERBESTE toe.
Niet dat je weg puur over rozen gaat,
dat je nooit tranen van spijt voelt
of je dagen zonder pijn en smart zijn,
nee, dat alles wens ik je niet toe.
Maar wel is mijn wens
dat je mag groeien in wie je bent,
met de gaven die God je gegeven heeft.
Dat ze het hart van je geliefden
met blijheid mogen vervullen.
Ik wens dat je in vreugde en smart
Gods nabijheid blijft zoeken,
en dat Hij je mag zegenen
overvloedig en rijk.

Ik blijf wel bloggen op:
 

27 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor al je mooie en bemoedigende blogberichten. Heel veel zegen toegewenst bij alles wat je verder doet en gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat jammer ARitha, fijn dat je een nieuwe seizoen in je leven in mag gaan. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor ons jammer. Ik las je wijze berichtjes graag. Maar verstandig om iets af te sluiten als je met wat nieuws begint. Gods zegen voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful words and a beautiful photo.
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie woorden om je blog mee af te sluiten, wel jammer, maar soms loopt dat zo ja. Ik wens je veel zegen bij je andere bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je gaat stoppen.
    Bedankt voor alles en Gods zegen.
    Lieve groet, Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met alles wat op je pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik las je stukjes graag, dus vind het jammer dat je stopt. Maar overal is een tijd voor! Zegen toegewenst op je levensweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel zegen toegewenst in het nieuwe seizoen van je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel zegen toegewenst in het nieuwe seizoen van je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel voor alles wat je deelde en meegaf. Het ga je goed en we kunnen je elders nog wel ontmoeten..!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je voor je mooie blogs en warme betrokkenheid die daaruit bleek. Veel zegen Aritha op de weg die je samen met je man, (klein)kinderen gaat. De Heere kent onze diepste zorgen - maar Hij we mogen steeds opnieuw onze weg op Hem wentelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel voor alle mooie stukjes die je deelde op dit blog! Tijden veranderen, maar God verandert nooit! Ik wens je veel zegen en hoop je elders via internet nog te ontmoeten.
    Lieve groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankjewel voor je mooie schrijfsels op kostbaar!!!
    Ik ben blij dat ik jou nog op IG mag blijven volgen.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je mooie blogs! En veel zegen met alle andere dingen die je nu bezig houden! Lieve groet, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In de korte tijd dat ik je volg, heb ik ze met plezier gelezen. Ik wens je Gods zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Jedidja, I haven't posted in a while so to read this when I'm getting back into blogging again makes me sad. But, I do realize we all have different seasons in our lives. May God richly bless you in whatever it is He is leading you in to.
    God bless
    Tracy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor al je mooie blogjes, blijf vooral schrijven, je doet het op bijzondere wijze!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Enorm bedankt voor al je kostbare blogs!!
    Je hebt een prachtig talent van God gekregen.. je schreef zo vol warmte, genade, diepte, liefde en echtheid... je bent er ook voor mij een zegen mee geweest.

    Lieve groet,
    en wens je Gods eeuwige Armen om je heen,
    Petra (van ooit de blog 'Bijbelfeest')

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook ik wil je bedanken voor je altijd vaak bemoedigende blogs. Veel liefde geluk gezondheid en zegen toegewenst.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En jij bedankt voor alle blogs die je geschreven hebt de afgelopen jaren. Vaak bemoedigden ze me, of werd ik erdoor aan het denken gezet.
    Gods rijke zegen toegewenst! Groetjes Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit blogje heb ik gemist, door de verhuizing denk ik. Maar nu heb ik het dus gelezen. Gods zegen met je bezigheden, die alweer een tijdje zijn ingegaan. Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Jedidja jammer ik lees/ las je blogjes altijd graag kon er altijd wel wat in vinden wat me raakte , dit laatste blogje heb ik gemist ik vind hem nu, in ieder geval veel succes met het nieuwe in je leven en God's zegen toegewenst
    Liefs Albèrtje ( ik hoop dat dit nog wel bij je binnen komt )

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Door omstandigheden een hele late reactie, maar wil toch nog even reageren.
    Dank je wel, Aritha, voor alle mooie Blogpost die je hebt geschreven; ga het zeker missen.
    Zegen bij je bezigheden, en ik blijf de andere Blogs zeker volgen.

    Lieve groet,
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben heel blij met je comment! Dank je wel.